[Pardus-kullanicilari] amsn 0.97-rc1 cökme sorunu

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
25 Haz 2007 Pzt 16:07:52 EEST

Merhaba,

amsn nin yeni sürümünde bir çökme ile karşılaşmadım. Ama benim
karşılaştığım sorun kullanıcının home klasöründeki önceki sürüme ait
.amsn klasörünü silmeden (ben ismini değiştirdim) kamera ayarlarını
yapamadım. söz konusu klasörün ismini değiştirince sorunsuz olarak
kamera ve ses ayarlarını yapabildim. Tek sıkıntı mikrofon sesi çok düşük
alıyor. Kmix ile en yüksek seviyeye almama rağmen sonuç değişmedi..