[Pardus-kullanicilari] paket yöneticisi paket kurmuyor (çözüldü)

Ferit Mayat�rk fmayaturk at yahoo.de
22 Haz 2007 Cum 14:55:59 EEST

sorunumu mesajım listeye düşmeden çözebildim.
 # pisi delete-cache komutu ile cache dosyasını boşalttım.
meÄŸerse program kuracak yer yokmuÅŸ. ama gene de madem yer yok konsoldan
kurmak istediğimizde nasıl yer açıyor anlamadım, ama sonuçta sorun ortadan
kalktı. şu anda da güncellemelerimi yapıyorum.
herkese iyi çalışmalar!

Ferit MAYATÃœRK

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta'da
http://tr.mail.yahoo.com