[Pardus-kullanicilari] sistem yavaşlaması

Cem TURGUT cemturgut at gmail.com
24 Haz 2007 Paz 18:42:37 EEST

Merhabalar

Son güncellemelerden sonra herhangi bir sorun yaşamama rağmen ciddi bir
yavaşlama görüyorum. Acaba yapılan güncellemeler ile Pardusumuz daha fazla
sistem kaynağı mı istemeye başladı?  P4 1.5 makinem var ve maalesef en
büyük sorunum RAM'imin 256 MB olması RD Ram olduğu için de değiştirmesi
servet tutuyor (tam bunu yazarken firefox da kendiliğinden kapandı :(  )
Pardusun sevdiğim bir yönü de win de beni kanser eden 256 MB RAM'da çok
rahat çalışmasıydı.