[Pardus-kullanicilari] Fujitsu Siemens - AMILO M7440, wireless açma/kapama radio düğmesi

Sercan AYYILDIZ sercan.ayyildiz at gmail.com
24 Haz 2007 Paz 18:05:01 EEST

Tekrar Merhaba,

Ben sorunu Paket Yöneticinden kernel source paketini indirerek çözdüm :-)
modprobe komutuda terminal'den çalışmadı onuda Ctrl+Alt+F1 menüsü ile
console'a geçerek çalıştırınca oldu. Fakat bilgisayarı her açtığımda bu
komutu yeniden vermek gerekiyor galiba. Bunu otomatik yapmak mümkün müdür?

Ayrıca ben birde WEP key kullanıyordum. Wireless bağlantısını kurarken bir
türlü WEB key'i kabul ettiremedim. En son çare olarak modemden key'i disable
ettim. Bu durumla ilgili ne yapabilirim acaba?

Teşekkürler.

--
-sercan