[Pardus-kullanicilari] Pardus-Wiki üyelik doğrulama

Gökmen Görgen gokmenpardus at gmail.com
21 Haz 2007 Per 21:13:07 EEST

irc.freenode.net sohbet odalarımızın birinde aldığım cevaba göre wiki'nin
yeraldığı sunucu sistem saati 1970'i gösterdiği için böyle bir problemle
karşı karşıyayız. bu problemin çözmesi wiki'nin gelişmesine katkı sağlayacak
tabi. ben sorunu sadece bana ait diye biliyordum, herkeste oluyormuş.

iyi günler.

21.06.2007 tarihinde Ali Işıngör <isingor at gmail.com> yazmış: