[Pardus-kullanicilari] Selam

ahmetrmu ahmetrmu at mynet.com
20 Haz 2007 Çar 21:32:29 EEST

Arkadaşlar,önceki bilgisayarım pentium 3; 550 Mhz 256 ramlik
bilgisayarıma pardus'un eski sürümünü rahatlıkla kullanıyordum.Pc min
sistemini değiştirdim;pentium(R)4 cpu 3,00Ghz 533 ranlıksistemimde
hartdiskin sata girişli olup cd sürücüm IDE girişli (IDE girişi anakatımda
olmadığında IDE  girişini PCI girişinden sürücü ile yaptım.)Yeni
sistemime pardus'u eski sürümü ve yeni sürümünü(Pardus 2007.1'e) cd sini
kuramıyorum.Cd ile bilgisayarımı açtığımda kuruluma başlamadan önce
EROR... Yazısı geliyor.Bu cd leri başka bilgisayarlara rahatlıkla
kurabiliyorum.Yardım ederseniz sevinirim.TEŞŞEKKÜRLER!

Zeynep Tokuş,Tan
Sağtürk,Kargo.....ve daha birçok ünlü Mynet email
kullanıyor! Ya sen?