[Pardus-kullanicilari] Bozuk dosya , hasarlı xorg-server

Hayrullah COŞKUN hcoskun at htm.name.tr
21 Haz 2007 Per 09:55:53 EEST

logon ekranında CTRL+ALT +F1 tuşuna  basın root kullanıcıs ile girin
temp boşaltın sorun update ve yüklemelerde temp şişmesi. olabilir

Deniz Ege Tunçay wrote:
> İyi günler.
>
> Dün akşamdan bu yana, KDM'den login olmaya
çalıştığım vakit "Call to
> inusertemp failed
(temporary directorties full?). Check your
> installation."

> şeklinde bir hata alıyorum ve gene KDM'ye düşüyorum.

> pisi check ile hasarlı paketleri tarattım.
>
> İçersinde xorg-server paketi de hasarlı
gözüküyordu:

> Bozuk dosya:
/usr/lib/libGL.la, type library, size=744, sha1sum:

8e8fea99a09f6278178a2b3e20dd2fc741aa47

> Paketi silip,
hem 2007.1 hem de 2007.2 beta kurulum cd'sinden ayrı olarak

kurdum. Aynı hata. Hatta /usr/lib/libGL.la dosyasını silip bir daha
> kurmayı
> denemedim, olmadı.
>
> Aldığım
hatayı görünce ilk olarak hafızada yer kalmadığını
düşündüm, ama
> 8GB
> kadar yer var.
> xorg-server paketi ise sürekli hata veriyor.
>
> Format mümkün değil, şu an için 160GB'lık mp3,
divx ve özel dosyalarımın
> bir
> yedeğini
alamıyorum.