[Pardus-kullanicilari] Bozuk dosya, hasarlı xorg-server

Deniz Ege Tunçay egetun at gmail.com
21 Haz 2007 Per 09:34:35 EEST

İyi günler.

Dün akşamdan bu yana, KDM'den login olmaya çalıştığım vakit "Call to
inusertemp failed (temporary directorties full?). Check your installation."
şeklinde bir hata alıyorum ve gene KDM'ye düşüyorum.

pisi check ile hasarlı paketleri tarattım.

İçersinde xorg-server paketi de hasarlı gözüküyordu:

Bozuk dosya: /usr/lib/libGL.la, type library, size=744, sha1sum:
8e8fea99a09f6278178a2b3e20dd2fc741aa47

Paketi silip, hem 2007.1 hem de 2007.2 beta kurulum cd'sinden ayrı olarak
kurdum. Aynı hata. Hatta /usr/lib/libGL.la dosyasını silip bir daha kurmayı
denemedim, olmadı.

Aldığım hatayı görünce ilk olarak hafızada yer kalmadığını düşündüm, ama 8GB
kadar yer var.
xorg-server paketi ise sürekli hata veriyor.

Format mümkün değil, şu an için 160GB'lık mp3, divx ve özel dosyalarımın bir
yedeğini alamıyorum.

Çözüme nasıl ulaşabilirim?

--
Deniz Ege Tunçay