[Pardus-kullanicilari] dhcp den ip alamıyorum

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
20 Haz 2007 Çar 14:56:25 EEST

Proxy adresini IP olarak girmeyi dener misiniz?

sistemde root iken ping proxy_ip_address 'ini yazarak dener misiniz proxy'e
ulasabiliyor musunuz diye.

more /etc/resolv.conf

diyerek hangi DNS'lerin atandigina bakar misiniz? Bunlar Windows'da da ayni
mi? Pardus DNS'leri kafasina gore atiyordu DHCP'den almiyordu sanki oyle bir
bug raporladigimi hatirliyorum.

Eger oyleyse, kendiniz elle DNS girin ag yoneticisinden.

Emre