[Pardus-kullanicilari] dhcp den ip alamıyorum

Mehmet Türkoğlu mrturkoglu at gmail.com
20 Haz 2007 Çar 10:22:27 EEST

Merhaba.
mac adresine göre ip atayan bir dhcp sunucudan pardus ip alamıyor. ama
windows alıyor. daha önceden almıştı ama bilgisayarı serise götürüp
getirince pardusu kaldırmıştım. şimdi yeniden yükledikten sonra ip
alamıyorum. 2007.2 yi kullanıyorum. İp yi elle atadım ama bu sefer yine
internete girmiyor. normalde firefoxta proxy ayarlarını yaptığım zaman
internte girmeye çalıştığımda sayfayı açmaya çalışıyor ama şifre filan
sormuyor. BU bir hata mı yoksa bi yerlerde yanlışlık mı yapıyorum?

--
Mehmet Recep Türkoğlu
<--/ http://www.kirsehirfen.com /-->