[Pardus-kullanicilari] Yeni Üyeyim herkese iyi geceler; Pardus ile ilgili acil yardým

Ekrem SEREN ekrem.seren at parduslinux.org
20 Haz 2007 Çar 13:13:26 EEST

2007/6/19, Asım Yılmaz <asimyilmaz67 at gmail.com>:

> Parolasız doğrulama yok deyince bağlanıyor; WEP şifreleme kullanıyorum,
> pardus da hem wep hemde wep ascii içine şifreyi yazarak denedim, yanlız
> şifre yanlış hatası vermiyor, "ADRES ALINAMADI" hatası veriyor. ipw2200
> firmware paketide yükledim, ne yaptıysam çözüm olmadı. bütün gecemi harcadım
> ama sonuç alamadım,

Bende de aynı markanın farklı bir modeli var. WEP ile ben de
bağlanamamıştım. (Başka model dizüstülerde bağlanabiliyordum) Bir süre
uğraştıktan sonra WPA şifreleme denedim ve anında bağlandı. Dizüstünüz ve
modeminiz destekliyor ise WPA ÅŸifrelemeyi deneyebilirsiniz.

--
Ekrem "havan" SEREN
http://www.pardus-oyun.org