[Pardus-kullanicilari] donanım değişikliği dolayısıyla sistem açılmıyor

savaş izmir savasizmir at gmail.com
19 Haz 2007 Sal 00:57:48 EEST

selam arkadaşlar. sistemimde yazılım değişikliğiyle kurtarma yoluna gitmeye
karar verdim. ve grup ve ftsab üzerinde sözü edilen değişiklikleri yaptım.
ancak açılışta error while parsing files tarzında bir hatayla karşılaştım.
kasayı açıp ide kablolarının yerini değiştirmek her halde daha iyi bir çözüm
ama ben yine farklı bir çözüm önerisi olan varsa denemeye hazırım. çünkü
yeni bir pardus kurulumu yapmıştım bir daha bu değişiklikleri geri almak
istemiyorum. ama kurmuş olduğum diğer pardusu da açabilmek iyi bir tecrübe
olur gibime geliyor.

saygılar iyi çalışmalar