[Pardus-kullanicilari] Kaffeine ve Kdenlive

okan Ünal ok4nunal at yahoo.com.tr
19 Haz 2007 Sal 22:58:19 EEST

mustafa wrote On 19-06-2007 22:36:
> Merhaba Arkadaşlar,
> Avi video dosyalarını daha önceden Kaffeine ile açıp seyredebilirken,
> ne yaptıysam şimdi Kdenlive ile açıyor. Bunu nasıl Kafeine ile
> seyredilebilir hale getirebilirim. Ayrıca, Kdenlive'e hazırlanan bir
> video klibi sonkullanıcının seyredebileceği şekilde  -yani Kaffeine
> ile- nasıl kaydedebilirim? Hani grubu meşgul etmek istemezdim ama
> bugün çok uğraştım..
> Herkese iyi çalışmalar.
> Mustafa
>
> --
> http://afyonkarahisar.wordpress.com
Her hangi bir avi dosyasının üzerine sağ tıkla özelliklere tıkla, tür
yazan yerin yanında tornavidaya benzer bir yer var. Oraya tıkladığında
bu dosyaların ne ile açılacağını ayarlayabileceğin bir bölüm ortaya
çıkacak. işte orada Kaffein yoksa ekleden ekleyebilirsin eğer varda alt
sıralarda yer alıyorsa üstüne tıklayıp seçili hale getirdikten sonra
yukarı taşı'ya tıklayarak avi dosyalarının Kaffeinle açılmasını
sağlayabilirsin.
Yahoo! kullanıyor musunuz?
İstenmeyen postadan bıktınız mı?  Yahoo! Posta'da piyasanın en iyi istenmeyen posta korunması var
http://tr.mail.yahoo.com