[Pardus-kullanicilari] Canon PIXMA MP180 sürücüsü(drivers)

Hasan Aytis hasan.aytis at gmail.com
19 Haz 2007 Sal 22:57:24 EEST

  Selam Arkadaslar,
1.Yazıcı ekleme bolumunde Canon un MP180 serisi için sürücü mevcut
değil.internette arastirdim. Turboprinter diye bir sey buldum bu da parali
imiş. Her print alindiginda sayfaya logosunu ekliyor.
Pardus geliştiricileri MP180 için sürücü hazirlayacaklarmi yada varsa
nerdedir pisi install <....> komutu ile  nasıl kurulur anlatırsanız
sevinirim.

2.Uc birimler bolumunde Tarayıcılar yok Tarayıcıları Kooka da gormek için
nasıl kurarız.Yine MP180 combo bir alet tarayıcı printer dahil.MP180 nin
surucusunun pardus için var oldugunu varsayarak printer olarak eklersek
kooka tarayıcı olarak da gorebilirmi?

herkese iyi çalışmalar
Hasan.