[Pardus-kullanicilari] donanım değişikliği dolayısıyla sistem açılmıyor

savaş izmir savasizmir at gmail.com
17 Haz 2007 Paz 07:05:04 EEST

sadece kasamı değişti içerik de değişti?

kasa değişti. diğer her şey aynı
anakart msi pt49800 se
ekran msi 128 fx 5200 ram 1024 mb

sorunun kaynağını belirledim. ama bakalım çözebilecekmiyiz. eskiden
harddisklere hdc1,2, vs. diyordu
şimdi hda olarak isimlendiriyor. dolayısıyla gerekli dosyaları  bulamıyor.
ftsab denilen yerde mi değişecek acaba grubu değiştirdim şimdi daha
deniyemedim

17.06.2007 tarihinde Ünal Özüm <sofamor at gmail.com> yazmış: