[Pardus-kullanicilari] squid yardım

Muharrem ÖZDEMİR mozdemxx at hotmail.com
15 Haz 2007 Cum 17:11:04 EEST

 evet Dediğiniz olayı yaptım şimdi hem intranetteki ana sayfa geliyor hemde dış istekler karşılanıyor

Peki https , msn gibi portlara da izin vermek yada dışa proxy ile çıkabilmeleri,ni sağlamak için ne yapmalıyım

şu an sadece web 80 nolu porttan çıkabiliyorum https,msn vs. diğerleri çıkmıyor
bunun için iptales ile mi yönlendirmeliyim yoksa squid ile bir ayar mevcut mu?
teşekkür ederim zaman ayırdığınız için