[Pardus-kullanicilari] squid yardım

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
15 Haz 2007 Cum 01:41:01 EEST

iptables ile ilgili sıkıntınız var görülüyor.
*iptables
*squid.conf (bağılı olduğu diğer ayar dosyaları( serbest.txt gibi))
*ethernet ayarlarınızı, (hangisinin local hangisinin internet olduğu)
*local ip ayarlarınızı ( router il ilgili özel ayar varsa)

yukarıdaki bilgiler olmadan ezbere konuşmak olur.

(iptablesden squid e yönlendirme yapmasanız da tüm browser lar internete
girmeden önce bağlı bulundukları ağda proxy var mı diye bakarlar).

Eğer iptablesden yönlendirme yapmışsanız sadece iç ağın bulunduğu ethernet
kartındaki portları yönlendirmelisiniz.

kolay gelsin.

14.06.2007 tarihinde Muharrem ÖZDEMİR <mozdemxx at hotmail.com> yazmış: