[Pardus-kullanicilari] superkaramba uygulaması

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
15 Haz 2007 Cum 14:47:10 EEST

Selam Ozgur Bey,

Yerel Tema dediginizde, netten bi yerlerden indirdiginiz tema'yi
kurabilmenizi sagliyor. Yoksa pardus ile sistem icinde tema geldigi
zannetmiyorum/gormedim.

Onun disinda, zaten Superkaramba arayuzunde kdelook.org'dan mi ne gorup
indirebiliyorsunuz, otomatik olarak da kuruyor eger tema destekliyorsa.
Sorun ne anlamadim.

Temalar icinden bakin (Superkaramba programinin icinden), orada isteginize
uygun bir cok tema var, birini secip kur deyin otomatik kurulsun...

Emre