[Pardus-kullanicilari] superkaramba uygulamasý

Özgür Tunca ozgur.tunca at yahoo.com.tr
15 Haz 2007 Cum 11:27:32 EEST

superkaramba yı kullanabilmek için mutlaka internetten tema indirmek mi gerekiyor? Bu programın kendi içinde gelen hazır temaları mevcut değil mi? Örneğin yerel tema aç diyorum bana yer soruyor. Gizli dosyaları göster seçeneğini de açtım. Hiçbir tema yok. /.kde3.5/share/apps/ yazıyorum devamında superkaramba dosyası mevcut değil. home/OZGUR/.superkaramba dosyasının da içi boş...Bu durumda internetten tema indirmem gerektiği sonucuna varıyorum. Ben CPU ve bellekle ilgili bilgi veren bir sistem monitörü, sistem mesajlarını , Amarok'ta çalan şarkıyı ve albüm kapağını gösteren bir program ile klasik linux duvar saatini  masaüstüme eklemek istiyorum. Bu programlar hangileri ve resmi sitede mevcut mu? Yoksa PİSİ içine kde.org adresini eklemem mi gerekiyor?  Bir de masaüstü arka plan kısmında Next Generation seçeneği varmış. Çip şeklinde bir örümcek...yerini söyleyebilir misiniz?
  yardımlarınız için teşekkür ederim

Yahoo! kullaniyor musunuz?
 Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com