[Pardus-kullanicilari] video düzenleme

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
15 Haz 2007 Cum 11:25:23 EEST

15.06.2007 tarihinde savaş izmir <savasizmir at gmail.com> yazmış:

> selam arkadaşlar
> ben pardusta en çok video düzenleme ve videoları vcd formatında yazdırma
> konusunda eksiklik çekiyorum. linux için iyi bir video düzenleme özellikle
> dat uzantılı dosyaları (mümkünse bütün formatları destekleyen :)) ) ve bir
dat uzantılı bir dosyanın uzantısını avi yapıp çok rahat üzerinde
çalışabilirsiniz.
> de bu dosyaları vcd formatında yazmayı sağlayan bir prgram veya programlar
> var mı.. ya da var olan programlara bu özellikleri kazandırmanın bir yolu
Bilgisayara bir VCD taktıntan sonra K3b programında ana ekranda diğer
işlemlerde VCD ve DVD'lerin bilgisayara vidyo dosyaları olarak
aktarılması mümkündür. Şu anda Pardus'da değilim, ama K3b'yi
çalıştırdıktan sonra ana ekranda alt tarafta üstte dört altta bir
düğme vardır. Alttaki düğmede ne yazdığını hatırlamıyorum ama "diğer
işlemler" dediğim o. Ona tıklayınca açılan menüde VCD ve DVD'leri
bilgisayara kaydetme seçeneği var. Ondan sonra ver elini avidemux..