[Pardus-kullanicilari] kurulum

Osman Kemal Kadiroğlu okkadiroglu at gmail.com
15 Haz 2007 Cum 01:22:42 EEST

Merhaba,

Pardus'u iki kez (bir desknote ve hp Compaq nq6110) kurdum. Bu kez deToshiba
Satallite'e kuymaya kalktım. Makinede istemesemde Vista var ve 35GB yer
ayrılmış. Kalan 35GB'a Pardus kurmaya başladım. İki kez denedim ve kurdum.
Birinci sorun makineyi çalıştırdığımda GRUB gelmiyor doğrudam Pardus
açılıyor. Hani Vista meraklısı olduğumdan değil ama neden? Eğer devam ederse
Vistayı silip tüm diske Pardus kurabilirim. İkinic ve en önemli sorunum:
Pardus çalıştıktan sonra Tasma ile wireless tanımı yapamıyorum. Wireless var
ve çalışıyor, Vistada ve diğer pardus makinede çalıştığını görüyor ve
bağlanıyorum ama Tasma - İnternet ve Yerel Ağ - Ağ Yöneticisi'ne girdiğimde
"Yeni bir bağlantı oluştur" çıkıyor ama onda Kablosuz ağlarda "Uygun bir
aygıt bulunamadı" iletisi görünüyor ve Oluştur düğmesi silik . Daha önce
benzer şeyleri Compaq için yaptığımda hiç sorun olmamıştı. Ne yapmam gerek?

Teşekkürler ve selamlar

--
Osman Kemal Kadiroglu