[Pardus-kullanicilari] Kaffeine ve ATI

Hakan Demirbilek hakandemirbilek at superonline.com
14 Haz 2007 Per 21:19:53 EEST

Merhabalar;

14/06/2007 itibariyle tüm güncellemeleri yapılmış Pardus 2007.1
kullanmaktayım.Geçen haftalarda ati-drivers paketini bilgisayarıma
kurdum ve daha sonrasında da 3B desteğini aktifleştirdim. Ancak o günden
beri kaffeine video dosyalarını açmamaya, çökmeye başladı. Bunun xine
motoru ile ilgili olduğunu düşünüyorum zira motor olarak
Kaffeine-GStreamer seçtiğimde bir sorun oluşturmadan videoları
izleyebiliyorum. Kaffeine de tekrar xine motoru ile video izleyebilmek
için neler yapmam gerekiyor?

Vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkür ederim.

Hakan