[Pardus-kullanicilari] tarayýcý sorunu

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
14 Haz 2007 Per 17:09:36 EEST

Tarayıcınız sane tarafından destekleniyormuş.

Tarayıcı açık ve bağlı iken konsoldan "scanimage -L" komutuna yanıt veriyor mu?

Kooka programı cihazı tanımıyor mu?

Konsoldan "lsusb" komutunun çıktısında tarayıcıya ait ibare yok mu?

Galiba /etc/sane.d/gt68xx.conf dosyasında tarayıcı ile ilgili satırların başındaki "#" simgesini kaldırıp kaydedince sorun kalmaması lazım.

Dosyayı bir de siz inceleyin, tarayıcının çalışması lazım.

Kolay gelsin.

merhabalar;

4-5 yıldır windows xp pro kullanıyordum.

haziran-2007 itibari ile pardüs kullanmaya geçtim.

öncellikle emeği geçenlere teşekkürler...

bazı sorunlarım var.

daha önce kullandığım tarayıcım; "Mustek bearpaw 2400 TA plus"  pardüs işletim

sisteminde çalıştıramadım.

mustek türkiye temsilcisi "Mustek marka ürünlerimizin  Pardüs işletim sistemi

desteği bulunmamaktadır." cevabını verdi.

bu konunun çözümü ile ilgili bilgisi olanlardan yardım bekliyorum.

şimdiden teşekkürler.

--

Sefa BAYKAL

E-Posta: baykalkuntel at ttnet.net.tr
--Boundary-01vUcGmnsGmlR7zO--

Yahoo! kullaniyor musunuz?
 Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com