[Pardus-kullanicilari] masaüstü resmi değiştirme hakkında

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
14 Haz 2007 Per 13:38:18 EEST

Arkadaşım
Download etmiş olduğun resmi maus un sağ tıklaması ile ekran arka plan
döşemesi yaptığın bu işlemin ekran arkaplan resimleri içinde dosyalamak
isterseniz Home->görünüm ->gizli dosyaları göster açılan tabloda
kde->share->wllpaper dosyasını tıkla istediğin arka plan resimlerini mausla
sürükle bırak kapa çık artık masa üstünde(ekranda) birsürü pdf dosya
temizlenmiş olur.Arka plan resimlerinin net olmamasının nedeni ekranda ilk
olarak açtığınız bu resmin boyutlarının ekranın 1/4 ünden ufak olması
halinde çözünürlükten kaynaklanıyor olabilir.İnternette açtığım sayfada
beğendiğim resmi mausun sağ tuşu ile kopyaladığımda boyut olarak ufak olan
bu resim arka plan olarak ortalanmış döşeyince görüntü hoş olmamıştı.Kolaygelsin

14.06.2007 tarihinde Yazan Adam <yazanadam at ttnet.net.tr> yazmış: