[Pardus-kullanicilari] masaüstü resmi değiştirme hakkında

Yazan Adam yazanadam at ttnet.net.tr
14 Haz 2007 Per 13:21:47 EEST

Bunun çok daha basit bir yolu var; masaüstünde kullanmak istediğiniz resmin olduğu dizini açın ve sağ tık ya da klavyedeki windows tuşunun yanındaki tuşa tıkladıktan sonra açılan menüden - eylemler - set as background - ortalanmış ya da uzatılmış' seçin.  Hep böyle yapıyorum ve şu ana kadar bir sorun yaşamadım. Hatta beğenmediğim bir  iki resmi aynı yöntemle ardı ardına değiştirdim. Bu arada hemen belirteyim, uzatılmış seçilirse resimin tamamı ekrana yansımıyor o yüzden ortalanmış'ı seçin.
Konuyla ilgili sorunuma gelince, bazı resimleri yukarıdaki yöntemle masaüstü resmi yapınca ekranda bulanık görünüyorlar. Aynı olay Pardus'dan indirip winxp'ye aktardığım ve arkaplan yaptığım resimlerde de oluyor.

                                                             Mehmet