[Pardus-kullanicilari] Virtual Box Çözünürlük

Aydın ŞEN adigeaydin at gmail.com
11 Haz 2007 Pzt 19:18:31 EEST

Sanırım burada başımızı ağrıtan "commerically" kelimesi. UAKAE comerical bir
kurum değil, ama önemli olan pardus'un comerical bir ürün olarak kabul
edilip edilmediği (comerical ürün sadece parayla satılan ürün değildir.)
Eğer pardus ticari bir ürün olarak görülmüyorsa eklenebilir, ama dediğiniz
gibi depo politikasının da incelenmesi gerekir.
Besim bey önerdiğiniz çözümü denemiştim ama depodaki sürüm üzerinden ve
önceden kurun dediğiniz dosyları kurmadan, doğal olarak çalışmamıştı.
Dediğiniz şekilde tekrar deneyeceğim..
Prepacked'ı depoda yayınlayamasak bile wiki'ye NASIL' ını eklersek de
insanların işini görecektir. Hatta ilk fırsatta ben bunu görev edineyim
kendime...
Herkese iyi çalışmalar...

11.06.2007 tarihinde Besim Durgun <bdurgun2 at yahoo.co.uk> yazmış: