[Pardus-kullanicilari] Ağ üzerinde çalışan yazıcı artık çalışmıyor (cozumu)

Eren Pardus erenpardus at gmail.com
11 Haz 2007 Pzt 13:57:49 EEST

Teşekkürler.

Çözümü okudum. Cups.conf dosyam sizinki ile birebir aynı çıktı. Kurulum için
Fedora sayfasında yer alan kurulum ayarlarını kullanıyorum ve orada
yazanlara göre ayarlamıştım. Sanırım bu nedenle aynısı.

Yazıcı kurulumunu aynı sizin dediğiniz gibi yapıyorum.

http://makine ip(yada yazicinin bagli oldugu makine
ismi):631/printers/hp5652

Yazıcıyı Windows kuruyor ve görüyor. Kurarken Windows sürücülerini istiyor
onuda kuruyorum.

Fedora sitesinin dışında pclabs blogunda yer alan çözümü de birebir
uyguladım. Pardus sanırım kendisine ulaşılmasını engelliyor. 631 nolu port
açık ama sonuç alamadım.

Cevap için teşekkürler. Biraz daha deneme yapar sonuçları yazarım.