[Pardus-kullanicilari] Ağ üzerinde çalışan yazıcı artık çalışmıyor (cozumu)

Ahmet KAMACI ahmet.kamaci at neziroglu.com.tr
11 Haz 2007 Pzt 12:08:16 EEST

bir yaziciyi windows clientla paylasmak isterseniz /etc/cups/cupsd.conf dosyasinda degisiklik yapmaniz gereklidir.Yoksa yazdirmaniz mumkun olmuyor cups dosyasi hatali yada baska bir cofigrasyon icin ayarlanmis ben asagida anlattim kesinlikle isinizi gorecektir ben oyle yapiyorum cunku kolay gelsin iyi calismalar ...

http://forum.pardus-linux.org/viewtopic.php?p=51386#51386

Message: 2