[Pardus-kullanicilari] Ağ üzerinde çalışan yazıcı artık çalışmıyor. (Resimli)

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
10 Haz 2007 Paz 19:03:07 EEST

Pardus'ta CUPS ayarlarına yetkili kullanıcı olarak dokunmamalısınız.
Böyle bir durum var mı? Çünkü CUPS ayarlarına yetkili kullanıcı olarak
dokunursanız, Pardus'tan bile yazdıramayabilirsiniz (ben yaşadım bunu,
oradan biliyorum). Böyle bir durum yok değil mi?

10.06.2007 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazmış: