[Pardus-kullanicilari] isletim-sistemi-degistirmek-din-degistirmek-gibi/

Remzi Düzağaç remzi.d at gmail.com
9 Haz 2007 Cmt 23:58:08 EEST

Merhaba
amacım bir tartışma çıkartmak değil ancak pardus ve ekibi için
söyledikleriniz

Pardus elemanları da kendilerine "geliştirici" diyor, ama yaptıkları iş esas
> olarak entegratörlüktür, yazdıkları birkaç Python script de her
> entegrasyon işi için mutad "glue work" kapsamındadır.

pek de hoş değil. Pardus Türkiye de bilişimin gelişmesi için bir başlangıç
ve bence gayet iyi adımlar atıyorlar. Merak ediyorum sizin "glue work"
kapsamı dışına çıkan bir projeniz var mı ?