[Pardus-kullanicilari] isletim-sistemi-degistirmek-din-degistirmek-gibi/

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
8 Haz 2007 Cum 17:33:27 EEST

Sayın Seyfi bey
Yaklaşımınızı pek yerinde bulmadım.Amatör kullanıcı olarak bilgisayarımı
bilgisizliğimden çökertme bahasına da olsa Pardus u kurup kullanmaya
başladım karşılaştığım sorunları bu platformda dile getirerek çözümlere
kavuştum.Pardus u kurduktan sonra sistem sesleri mi çıkmıyor bu winxp de de
mümkü akabinde Cd veya internetten driverını bulup yükleme uğraşısını
verirsin.Pardus da ise konsol(Terminal) açar daha önce güncellemelerinizi
tamamladıysanız su komutunu ardından yönetici parolanızı girer akabindede
alsaconf komutu ile açılan pencerede tamam tamam evet tıklayarak ses
kartınızı tanıtırsınız.Yine de ses alamıyorsanız Programlar->Çoklu ort.->
KMix i çalıştırır ekranınızın sağ alt köşesinde beliren hoparlör simgesine
tıklar giriş çıkış ses değerleri ve aktive etme ledlerine tıklar sese
kavuşursunuz.Ben ki 65 e merdiven dayamış amatör kullanıcı olarak bunları
yapabiliyorum sizin hayda hayda yapmanız gerekir.Biraz sabır ve biraz merak
yanında birazcık da araştırma herşeyi çözer.Pardus ile ilgili bu yazışma
platformundan başka çözümlere ulaşabileceğin Resmi olmayan Pardus wiki si ,
Linux Pars gibi Linux v.s siteler gibi.Neyse ben size kolay gelsin ve
birdaha bir yapıcı veya yıkıcı tenkidiniz olacaksa iyi araştırıp üzerinde
enine konuna inceleme yaparak olmalı anlamsız benzetmelerle değil.Biz hiç
birimiz din değiştirmedik.İyi günler