[Pardus-kullanicilari] Yanýt: Re: Ati ekran kartýný tanýtmak...

Özgür Tunca ozgur.tunca at yahoo.com.tr
7 Haz 2007 Per 15:48:16 EEST

Bununla ilgili daha önce şöyle bir yazı okumuştum. Beryl açık iken sistemi kapatmayacaksınız. İlk önce Beryl uygulamasından çıkacaksınız sonra diğer X penceresini kapatacaksınız. Muhtemeldir ki Beryl uygulamasını kapatmadan çıktınız. Tekrar yüklemeniz gerekecek. Ve ayrıca sanıyorum ki sisteme root olarak bağlıyken Bery çalışmıyor. İlk önce root olamaktan çıkacak sonra Beryl uygulamasını açacaksınız. Böyle bir yazıydı...

Nuri Sevinç <nsevinc at oldeye.com> wrote:  update-opengl xorg-x11 komutunu vardikten sonra bana

Switching to xorg-x11 OpenGL interface

bu çıktıyı veriyor.

Fakat

glxinfo | grep -i "direct rendering" komutunu verdiğimde ise aşağıda ki hatayı veriyor.

glxinfo: error while loading shared libraries: libGL.so.1: cannot open
shared object file: No such file or directory

Sistemdeki bütün ati driverlarını kaldırdım ve xorg.conf dosyasını silip
tekrar başlattım. Fakat değişen birşey olmadı....