[Pardus-kullanicilari] Ati ekran kartını tanıtmak...

Nuri Sevinç nsevinc at oldeye.com
7 Haz 2007 Per 13:37:12 EEST

update-opengl xorg-x11 komutunu vardikten sonra bana

Switching to xorg-x11 OpenGL interface

bu çıktıyı veriyor.

Fakat

glxinfo | grep -i "direct rendering" komutunu verdiğimde ise aşağıda ki hatayı veriyor.

glxinfo: error while loading shared libraries: libGL.so.1: cannot open
shared object file: No such file or directory

Sistemdeki bütün ati driverlarını kaldırdım ve xorg.conf dosyasını silip
tekrar başlattım. Fakat değişen birşey olmadı....