[Pardus-kullanicilari] yeni pardus kullanıcıları

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
4 Haz 2007 Pzt 23:20:36 EEST

Arkadaşlar
Gerçek bilgisayar dünyasına Transfer yapabilecek bir Bigisyar altyapısı
kuvvetli İnternet Cafe Pardus kurup çalıştırmak istiyor.Nasıl ve neler
yaparsa müşterilerinin %95 ini oyun meraklılarının oluşturduğu bu iş yerinde
Pardus ile aksamadan yürütebileceği hakkında sorular soruyor.Bu konu beni
biraz aşacağı için Pardus un 2007.1 versiyonunu oldıkça beğenen bu
arkadaşımıza b İnternet Cafe de kullanacağı Pardus da neler yapabileceği
konusunda yardımcı olabilecek arkadaşlarımız iletişim adreslerini
gönderebilirlerse.Bodrum da ilk olacak ve İnternet Cafe de Pardus üzerinden
kullanıcı kitleleri bir taraftan oyunlarını oynarken okullu olanlar da
ödevleri için başvurduğu bu mekanda Pardus kullanarak Özgürlüğün tadına
varmış olacaklar.İnternet5 Cafe de Pardus altyapısı ile oluşacak sistemde
neler yapması gerektiği konusunda benden temas kurabileceği kişi veya
kurumları adresini istedi, ilk önerim bilgi at pardus.org.tr adrersi ile
akabindede Pardu wikisini önerdim.Birkaç gün sonra bu arkadaşımızın yanına
gideceğim.Bahsettiğim konu ile ilgisi ve de bilgis olan yardımları dokunacak
arkadaşlarımızın yanıtlarını bekliyorum.Şimdiden teşekkürler.
Not:Listeyi meşgul etmek istemeyen arkadaşlar direk mail adresime de
maillerini gönderebilirler

04.06.2007 tarihinde Eyüp Ersan <eyupersan at gmail.com> yazmış: