[Pardus-kullanicilari] yeni pardus kullanıcıları

Eyüp Ersan eyupersan at gmail.com
4 Haz 2007 Pzt 22:25:25 EEST

İki kişiye daha hap yutturup  MATRIX'den kurtarmış gerçek bilgisayar dünyasına kazandırmışsınız sevgili MORPHEUS :)

    03.06.2007 tarihinde huseyin bilen < bilenhuseyin at gmail.com > yazmış:
      Arkadaşlar
      Bodrum da genç talebe olan gizem kardeşimizin bilgisayarına Pardus 2007.1 kurup ekran çözünürlüğünü xorg.conf dosyasına girip yeni çözünürlük ilavesi yaptıktan sonra Suat arkadaşımızında bilgisayarına 2007.1 kurdum güncelleme çözünürlük v.s problemlerini hallettikten sonra mail adresimi verip şimdi geldim.Takıldıkları konuda listeye mail atıp yardım alabileceklerini belirttim.Her iki kullanıcı da sistemi beğendiler genç olan arkadaşımız elindeki mevcut eski winxp de çalıştırdığı oyun cd lerini nasıl kullanacağını sordu wine emülatörü ile kullanabileceğini söyledim fakat şimdiye kadar wine üzerinden denemem olmadı.Takıldığı zaman yardım edebileceğimi belirttim fakat daha önce bir uygulama yapmadığım için neler yapabilirim ve ekstra program da gerekebilir mi? Mesela codega v.s gibi (daha önce mailler içinde bahsi geçmişti).Teşekkürler ve iyi çalışmalar