[Pardus-kullanicilari] işletim sistemi seçim ekranı yok

Arda Eden ardaeden at gmail.com
4 Haz 2007 Pzt 22:26:24 EEST

Dün ben de aynı dertten muzdariptim. Uğur Çetin saolsun bu metni gönderdi.
Biraz karışık gibi ama çalışır. Kolay gelsin.

http://forum.pardus-linux.org/viewtopic.php?p=35969#35969
pardus kurulum cd'sini takın ve ilk gelen mavi seçim ekranındayken şu
işlemleri yapın:
* klavyedeki c harfine basın. grub> yazan bir yer gelecek.
* root ( yazıp klavyedeki tab tuşuna basın. (root ve ( arasında bir
boşluk var buna dikkat edin) Bunu yapınca diskler listelenecek.
* (Bundan sonraki adımlarda Pardus kurulu bölümümüz hd0,4 diye
varsayıyorum) root (hd0, yazıp taba basın. Diskin bölümleri
listelenecek.
* root (hd0,4) yazıp enter'a basın. (4 yerine önceki adımda
öğrendiğiniz pardus bölümünü yazın tabii ki...)
* setup (hd0) yazarak grub kurulumunu tamamlayın.
* ctrl+alt+del'e basarak baştan başlatın.

--
Uğur Çetin

--
Arda EDEN