[Pardus-kullanicilari] işletim sistemi seçim ekranı yok

yunus ayhan y_ayhan25 at hotmail.com
4 Haz 2007 Pzt 22:21:00 EEST

pardus kullanan tüm dostlara selamArkadaşlar özellikle pardus hakkında bilgi sahibi arkadaşlara sormak isterim ki;Sistemde iki işletim sistemi var windows ve pardus; windowsu formatlayıp yeniden kurdum ancak pardus kurulumu sırasında disket başına yerleştirdiği işletim sistemi seçeneği windows formatı sırasında kayboldu.Bunun tedavi yöntemi varmıdır varsa anlatabilirmisiniz.Forumları araştırdım ama birşey çıkartamadım.Saygılarımla....Her kes bir gün PARDUS olacak.
Live.com'u deneyin: çevrimiçi dünyanızı bir araya getirin; haberler, spor, hava durumu ve çok daha fazlası.
http://www.live.com/getstarted