[Pardus-kullanicilari] Pisi sorunu

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
4 Haz 2007 Pzt 20:15:47 EEST

Mon, 4 Jun 2007 20:10:33 +0300, "Mehmet CAN" <mehmet at mehmetcan.com.tr> :

> Evet maalesef zorluklar böyle. Tabi yüksek olması bana göre iyi mi,
> evet diyebilirim. Ancak eksi yönü daha büyük. Günde 2 pardus
> kurduğunuzu düşünün :) Gitti hatlar. Hele hele ülkemizde limitli
> denen bir internet kullanım şekli mevcutken arama sürüm ya da toplu
> güncelleme çıkarılmalı diye düşünüyorum.
Cok sik farkli bilgisayarlarla kurulum yapiyorsaniz, ilk bilgisayarda
paket yoneticisinin "onbellek" ozelligini acmin. Indirilen
paketler /var/cache/pisi/packages dizininde saklanacaktir.

O dizini yeni kurdugunuz bilgisayardaki ayni dizine kopyalamaniz
yeterli olur, yeni bilgisayarda paket yoneticisine guncelle dediginizde
tekrar indirmeden kuracaktir.

                   Doruk