[Pardus-kullanicilari] Pisi sorunu

Mehmet CAN mehmet at mehmetcan.com.tr
4 Haz 2007 Pzt 20:10:33 EEST

Evet maalesef zorluklar böyle. Tabi yüksek olması bana göre iyi mi, evet diyebilirim. Ancak eksi yönü daha büyük. Günde 2 pardus kurduğunuzu düşünün :) Gitti hatlar. Hele hele ülkemizde limitli denen bir internet kullanım şekli mevcutken arama sürüm ya da toplu güncelleme çıkarılmalı diye düşünüyorum.