[Pardus-kullanicilari] yeni pardus kullanıcıları

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
3 Haz 2007 Paz 22:25:05 EEST

Ekrem bey
Codega nın 15 dolar civarında lisans ile veya destekli 40 dolar civarında
oduğunu söyledim.Şu anda Kurulacak oyunları indirip kuruyor olsa
gerek.Güncellemelri tamamladıktan sonra gerekli pk.lerinde kurulumunu
yaptım.oyunların kurulumunu kendisine bıraktım.Yarın Okuldan çıktıktan sonra
bilgisayarını Gümbetteki İnternet kafeye getirecek.Takıldığı noktalarda
neler yapması gerektiğini gösterirken contrib depodaki oyunlarıda
gösteririm.Depo adresi olarak
http://svn.uludag.org.tr/contrib/pardus-2007/pisi-index.xml.bz2 olarak mı
belirtmem gerekecek yoksa hhtp://svn.pardus.org.tr/contrib/pardus-2007/pisi-
index.xml.bz2 olarak mı gerekecek.Teşekkürler

03.06.2007 tarihinde Ekrem SEREN <ekrem.seren at parduslinux.org> yazmış: