[Pardus-kullanicilari] yeni pardus kullanýcýlarý

Ekrem SEREN ekrem.seren at parduslinux.org
3 Haz 2007 Paz 22:10:19 EEST

Merhaba Hüseyin bey,

Ellerinize sağlık. Arkadaşımız nasıl oyun seviyor bilemiyorum ama contrib
depoyu ekleyip, şu oyunları tavsiye edebilirim; Enemy Territory, Tremulous,
Nexuiz, OpenArena, OpenTTD, Fligthgear, Glest, Warzone2100... ilk anda
aklıma gelenler bunlar. Wine ile uğraşmak biraz daha fazla tecrübe istiyor.
Fakat bazı şanslı oyunlar için Windows'daki kadar iyi çalışabiliyor. Cedega
ise ücretli bir yazılım, birçok popüler oyunu çok az hız kaybı ile
çalıştırabiliyor.

03.06.2007 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış:

--
Ekrem "havan" SEREN