[Pardus-kullanicilari] cdrom'u bulamadım ama cdroma koduğum bir filmi çalıştırdım

olgun sadık sadikolgun at gmail.com
1 Haz 2007 Cum 22:54:55 EEST

forum sitelerinde pardus ile ilgili genel bilgileri inceledim. cdrom
sürücüsünün sistem içinde depolama birimlerinde olduğundan bahsediliyor. ama
ben sisteme girdiğimde cdrom bulamıyorum. yardımcı olursanız sevinirim.
cdrom bulamadım ama cdrom' a koyduğum bir film cdsini kmplayer yada mplayer
gibi oynatıcılarda vcd çalıştır diyerek çalıştırdım. cdrom'un içine
ulaşamıyormuyuz windowstaki gibi. saygılar