[Pardus-kullanicilari] Intel(R) PRO/Wireless Pardus Driveri

eray kaplan eraykaplan at gmail.com
1 Haz 2007 Cum 14:51:29 EEST

"*Selamlar;*
* **Pardus2007 kullanıyorum. Daha doğrusu bu işletim sistemini kurdum ancak
Kablosuz Ağa bağlanamadığımdan pek kullanamadım. Ancak şiddetle Pardus
kullanmak istiyorum. Bu sebeple                                    *
*(Intel(R) PRO/Wireless 3945ABG Network Connection) denen şeyin pardus
tarafından tanınması gerekiyor, sanırım. Kısacası;*
* **"Intel(R) PRO/Wireless 3945ABG Network Connection" denen şeyi
Pardus2007'ye tanıtmam için gereken driver veya adı her neyse nerden
bulabilirim. *

* **Simdiden teşekkürler.*"

Şeklinde bir elektronik posta kaleme almış ve bir çok arkadaşımızdan çeşitli
öneriler almıştım. Hepsi için çok teşekkür ederek bu ikinci elektronik
postama başlamayı uygun buldum.

Ben ilk postamda zikrettiğim sorunumu Pardusun en son sürümünü yükleyerek
çözdüm. Artık kablosuz bağlantı yapabiliyorum. Ve sorunum sözü edilen
aygıtın Pardus tarafından tanınmaması değil, bir Beyefendinin de ifade
ettiği üzere, IP adresi alamamaktan kaynaklanmaktaymış. Ancak tekrar etmek
gerekirse ve belki benim gibi acemi bilg. kullanıcılarına faydası olacak ise
Pardusun en son sürümünü bilgisayarıma kurarak bu sorunu çözdüm.,

Saygı ve selamlarımla.

*Sayın Selim OK (**selimok at gmail.com* <selimok at gmail.com>*) Beyefendinin
aşağıdaki nazik ikaz ve izahı neticesinde, kendisine de teşekkür
ederek, yukarıdaki elektronik postayı doğru konu başlığı ile tekrardan
iletmeyi faydalı buldum. Tekrar selamlarımla.*
**
*      "Ben de kendi adima size tesekkür ediyorum. Yapilmasi gereken seyi
yaptiniz ve sordugunuz sorunu nasil cözdügünüzü anlattiniz. :)
         Fakat bundan sonra ayni baslikla cevap vermeye dikkat ederseniz,
yani yalnizca yanitlaya basarak, liste arsivlerinde inceleyenler sonuc
olarak ne oldugunu görebilirler. Farkli baslik altinda oldugunda ulastiginiz
sonuc her ne ise (olumlu yada olumsuz) bunu arsivi incelerken bulmak
neredeyse imkansiz. Yalnizca hatirlatmak ve bu güzel davranisin bosa
gitmemesini saglamak istedim.
       Iyi calismalar,
       Selim"*