[Pardus-kullanicilari] Kablosuz Bağlantı Sorununun Çözümü

selim ok selimok at gmail.com
1 Haz 2007 Cum 04:40:03 EEST

Ben de kendi adima size tesekkür ediyorum. Yapilmasi gereken seyi
yaptiniz ve sordugunuz sorunu nasil cözdügünüzü anlattiniz. :)

Fakat bundan sonra ayni baslikla cevap vermeye dikkat ederseniz, yani
yalnizca yanitlaya basarak, liste arsivlerinde inceleyenler sonuc
olarak ne oldugunu görebilirler. Farkli baslik altinda oldugunda
ulastiginiz sonuc her ne ise (olumlu yada olumsuz) bunu arsivi
incelerken bulmak neredeyse imkansiz. Yalnizca hatirlatmak ve bu güzel
davranisin bosa gitmemesini saglamak istedim.

Iyi calismalar,
Selim