[Pardus-kullanicilari] sorular sorular

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
1 Haz 2007 Cum 00:55:06 EEST

Kesin olarak işinizi görür diyemem, çünkü net bir bilgi sahibi
değilim, ancak verdiğiniz yazıcının özelliklerine baktım, kısıtlı
bilgim dahilinde çok büyük ihtimalle işinize yarayacaktır, veya
Epson'un eski modellerinden birini de deneyebilirsiniz. Ancak sonuçta
nokta vuruşlu yazıcıların hepsi aynı prensipler dahilinde çalışan
yazıcılar olduğu için büyük ihtimalle herhangi bir nokta vuruşlu
seçmek işinizi görecektir. Kolay gelsin.

01.06.2007 tarihinde Botangunoz <pardus.mbg at gmail.com> yazmış: