[Pardus-kullanicilari] sorular sorular

Botangunoz pardus.mbg at gmail.com
1 Haz 2007 Cum 00:28:18 EEST

sayin ogretmenim,

ogretmenlik yaptiginiz siniftan bagimsiz olarak artik bana da bir sey
ogretensiniz! :-)) lisans mezunu olmam birsey degistirmez: ogrenmenin yasi
siniri yoktur!  :-))

evet, tasma araciligiyla yazici ekleme sihirbazina sayenizde ulasabildim;
ancak, listede benim yazicim yok! ( citizen swift 90 )

onun yerine, generic altindaki :"ibm competible dot matrix printer" isimi
gorur mu acaba? sistemi tanimadigimdan geri donulmez bir hata yapmak
istemiyorum su asamada!..

tesekkur ve saygi ile,

pardus.mbg