[Pardus-kullanicilari] pardus performansı

Umut D. linuxlist at gmail.com
30 Tem 2007 Pzt 23:36:11 EEST

OpenOffice beni öldürüyor.

Java açık, java kapalı, zemberek açık, zemberek kapalı (gerçi pek kapanmıyor
sadece servisi off yapabiliyorum, sonra bir bakıyorum yine başlamış)
hepsini denedim, nafile.

2007.2 olmadan önce çok hızlı açılıyordu, inanılmaz. Ama son güncellemelerle
yine eskiye döndük.

Office dökümanına çift tıklayıp gidip çay koyuyorum, geldiğimde hala giriş
ekranı duruyor oluyor.

Saygılar.