[Pardus-kullanicilari] recovery programı ihtiyacı

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
28 Tem 2007 Cmt 23:37:15 EEST

28.07.2007 tarihinde Ahmet Erdem Sarıyüce <a.erdemsariyuce at gmail.com>
yazmış:

> pardustan güncellemeleri yaptığım sürece memnunum.fakat geçen hafta eclipse programını indirmek
> istediğimde ekran kartı sürücülerimin başka paketlerle çakıştığı uyarısını aldım.aslında beryl
> kurduktan sonra ne zaman başka bir şey yüklemek istesem aynı uyarıyı veriyor ve yüklemeyi
>
> yapmıyordu.ben de en sonunda ekran kartı sürücülerini kaldırdım ve eclipse yi kurdum.ama sonra
> da bilgisayar kapanmadı.reset attıktan sonra da açılmamaya başladı.ben de bilgisayara acil
> ihtiyacım olduğundan pardusu yeniden kurdum. ancak bu sırada önceden var olan 2 partiton ı da

> [...]
http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Pardus_Alt%C4%B1nda_Veri_Kurtarma
ben burada yazanlar ile SD/MMC karttaki fotoğrafları eksiksiz bir şekilde
kurtardım.
siz de bir deneyin, orada yazılanlarda kurtarılan verilerin alınacağı dizini
yapmanıza
gerek yok /root dizinine kurtarıyor zaten. dosya yöneticisi (yetkili
kullanıcı) ile onlara erişirsiniz.
kurtaracağınız disk bölümünü düzgün girdikten sonra dua etmek kalıyor :-)

kolay gelsin...