[Pardus-kullanicilari] recovery programı ihtiyacı

Ahmet Erdem Sarıyüce a.erdemsariyuce at gmail.com
28 Tem 2007 Cmt 23:17:28 EEST

pardustan güncellemeleri yaptığım sürece memnunum.fakat geçen hafta
eclipse programını indirmek
istediğimde ekran kartı sürücülerimin başka paketlerle çakıştığı
uyarısını aldım.aslında beryl
kurduktan sonra ne zaman başka bir şey yüklemek istesem aynı uyarıyı
veriyor ve yüklemeyi
yapmıyordu.ben de en sonunda ekran kartı sürücülerini kaldırdım ve
eclipse yi kurdum.ama sonra
da bilgisayar kapanmadı.reset attıktan sonra da açılmamaya başladı.ben
de bilgisayara acil
ihtiyacım olduğundan pardusu yeniden kurdum. ancak bu sırada önceden
var olan 2 partiton ı da
birleştirip depolma ortamı oluşturdum.gel gelelim tam "biçimlendir"
dedikten sonra aklıma geldi
ki o partitionların birinde çok önemli dosyalarım
bulunuyordu.diyeceğim o ki "bildiğiniz veya
duyduğunuz herhangi bir recovery programı" var mı bu dosyaları geri
getirmek için? eğer varsa
ve bana geri dönerseniz size minnettar kalacağım.İyi çalışmalar...

                                                  A.Erdem SARIYÜCE
                                                 e150262 at metu.edu.tr