[Pardus-kullanicilari] Yanýt: Re: Speedtouch usb modemle internete baglanamýyorum

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
27 Tem 2007 Cum 01:29:04 EEST

Su an Pardus' tan baglanabiliyorum :) Benim sorunum ise 2007.1 kurulu iken
usb modemle baglanamıyordum ama 2007.2 yi kurunca halloldu. Bu bir cozum
yolu mudur onu da bilmiyorum ama su an sorunsuz. Daha once de ethernet
kabloda boyle bir sorun vardı, bağlantı yok gorunuyordu. Daha sonra windows
bir makine' ye o ethernet kablosunu takınca orada bağlanabildim. Sonra
cıkarıp Pardus' ta tekrar denedigimde ise bu sefer baglanabilmisti. Cok
garip bir durumdu anlayacagınız. Size onerebilcegim tek sey eger sisteminiz
2007.2 degilse bir deneyin, bende oldu bilmiyorum :) Kolay gelsin

27.07.2007 tarihinde ramazan akin <akin.ramazan at gmail.com> yazmış: